Piegāde un apmaksa

Noteikumi

1. Vispārējo pārdošanas nosacījumu darbība
1.1 Vispārējie pārdošanas nosacījumi darbojas starp pircēju (tālāk tekstā Klients), interneta veikalā kubi.lv un interneta veikala kubi.lv  SIA Treses  (turpmāk tekstā kubi.lv), lai noteiktu pirkšanas un pārdošanas kārtību un noteikumus, kā arī palīdzētu risināt jautājumus, kas saistīti ar abu pušu tiesiskajām saistībām.
1.2 Iepirkšanās kārtību interneta veikalā nosaka  LR Ministru kabineta noteikumi Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu” ar grozījumiem, kas izsludināti līdz 2005. gada 15. martam, kā arī Patērētāju tiesību aizsardzības likums.
1.3 Interneta veikalā kubi.lv piedāvātam preču bildēm * un cenām ir informatīvs raksturs. Prece var atšķirties no attēla. Uz attēla var būt detaļas, kuras neietilpst preces komplektācijā. Preces aprakstam ir informatīva nozīme, parametros un komplektācijās var būt ražotāja izmaiņas vai modifikācija. kubi.lv sniegtās informācijas izmantošana nerada juridiskās saistības starp interneta veikala apmeklētājiem un tā veidotājiem. kubi.lv patur vienpusīgas tiesības jebkurā brīdī veikt izmaiņas vispārējos pārdošanas nosacījumos un piedāvājamo preču cenrādī. Izmaiņas un papildinājumi cenrādī un nosacījumos stājas spēkā no brīža, kad tie tiek publicēti mājas lapā kubi.lv. Uz pasūtījumiem, kas ir noformēti pirms izmaiņas stājās spēkā, attiecas tie nosacījumi, kas darbojās pasūtījuma veikšanas brīdī.
1.4 kubi.lv un Klients vēlas veikt pārdošanu un pirkšanu izmantojot interneta veikalu kubi.lv pamatojoties uz vispārējiem pārdošanas nosacījumiem, kas ir ietverti šajā dokumentā. Veicot pasūtījumu un priekšapmaksu interneta veikalā kubi.lv, Klients apstiprina, ka ir iepazinies ar noteikumiem un piekrīt tiem.
1.5 Pirkšanas un pārdošanas līgums stājas spēkā tikai pēc apmaksas iemaksas. Apmaksa ir veicama 3 dienu laikā no rēķina izrakstīšanas brīža.
1.6 Pasūtot lielgabarīta preces, Klientam ir jāņem vērā dzīvojamas vietas plāna īpatnības.
1.7 Kamēr Klients nav pilnībā norēķinājies ar kubi.lv, īpašuma tiesības uz precēm pieder kubi.lv.

*Dažas fotogrāfijas un shēmas nes informatīvo raksturu kā arī monitoru izšķirtspēja var atšķirties. Ieteicam iepriekš zvanīt par neskaidrajiem jautājumiem -26595778

2. Kubi.lv.lv cenrādis
2.1 Cenas pārdodamajām precēm interneta veikalā kubi.lv norādītas EUR bez piegādes, uznešanas un mēbeļu montāžas izdevumiem.
2.2 Preces piegādes vērtība ir atkarīga no preces apjoma, piegādes ģeogrāfijas .
2.3 kubi.lv patur sev tiesības veikt izmaiņas cenrādī. Ja Klients veicis pasūtījumu pirms cenas izmaiņas ir stājušās spēkā, tad precei ir spēkā cena, kas ir norādīta uz rēķina pasūtījuma reģistrācijas brīdī, pie nosacījuma, ka minētais pasūtījums netika anulēts iemeslu dēļ, kas norādīti punktā 1.5

3. Pasūtītās preces apmaksa
3.1 Preces apmaksa ir veicama:
– ar bankas pārskaitījumu;
3.2 Pēc samaksas ieskaitīšanas kubi.lv kontā pasūtījums tiek nodots noliktavai un pasūtījuma piegādei.
                                                                                      
Pasūtījuma nodošana  tiek realizēta tikai pēc apmaksas saņemšanas!

4. Preces piegāde un nodošana
4.1 Katras preces aprakstā ir norādīts tai atbilstošais piegādes termiņš. Piegādes termiņš var mainīties, sakarā ar svētku svinībām un ikgadējiem plānotiem ražotnes atvaļinājumiem, kā arī tādā gadījumā, ja ražotājs mums paziņo par ražošanas plāna pārtraukumu. Par preces piegādes termiņa iespējamo nobīdi Klientam tiek paziņots caur elektronisko pastu. kubi.lv ir norādījis maksimālos piegādes termiņus. Piegādes termiņā notiek preces ražošana, pasūtījuma komplektācija, preces piegāde Latvijā  noliktavā.  
4.2 Gadījumā, ja piegādes termiņi neatbilst informācijai, kas ir norādīta preces aprakstā vai klientam izsūtītajos datos, un ir skaidrs, ka preces piegāde norunātajā termiņā nav iespējama no kubi.lv neatkarīgu iemeslu dēļ, kubi.lv apņemas paziņot Klientam par piegādes laika izmaiņām pa kontakta tālruņa numuru vai elektroniskā pasta adresi, ne vēlāk kā 3 darba dienu laikā no brīža, kad kubi.lv ir saņēmis attiecīgo informāciju.
4.3 Prece tiek nodota Klientam uz pavaddokumentu pamata. Saņemot preci, lūdzam pārbaudīt, vai iepakojums nav bojāts (slapjš, noskrāpēts, pārplēsts vai citādi ārēji bojāts). Ja iepakojums ir bojāts, saņēmējam tas ir jānofotogrāfē un  jāsazinās ar mums. Preces bojātā iesaiņojumā (gadījumā, ja redzams, ka zem iesaiņojuma prece ir bojāta vai ir šaubas par to) ieteicam atgriezt pasūtījumu atpakaļ kurjeram un par šo problēmu paziņot uz elektroniskā pasta adresi info@kubi.lv.

 

Viewed
Navigācija
Aizvert

My Cart

Aizvert

Vēlmju saraksts

Recently Viewed

Close

Prieks tevi redzēt!

Uz Jūsu e-pastu tiks nosūtīta parole.

Jūsu personīgie dati tiks izmantoti, lai vienkāršotu darbu ar vietni, kontrolētu piekļuvi jūsu kontam un citiem mērķiem, kas aprakstīti mūsu vietnē privātuma politika.

Vai Jums jau ir konts?

Aizvert

Kategorijas